باتری سامسونگ S7
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طول عمر باتری سامسونگ اس 7

این باتری سامسونگ در تست ویژه وبگردی 9 ساعت و 34 دقیقه دوام آورد که رقم مناسبی محسوب می شود. باطری این گوشی هنگام پخش فیلم و ویدیو 14 ساعت و 50 دقیقه شارژ نگه داشت که عملکرد مناسبی محسوب می شود. باطری Samsung Galaxy S7 هنگام مکالمه در بستر 3G نیز تا 22 ساعت و 57 دقیقه استقامت از خود نشان داد.

باتری تقویت شده این گوشی ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی داشته که طول عمر مناسبی برای گوشی فراهم می کند. باتری سامسونگ S7 در مقایسه با باتری آیفون هم رده خود ظرفیت بیشتری دارد. باطری اصلی این گوشی نیز ظرفیتی مشابه باتری تقویت شده خود داشته و کیفیت این دو تقریباً نزدیک به یکدیگر است.

در ساخت باتری سامسونگ s7 از فناوری لیتیومی استفاده شده است. باتری این گوشی جدانشدنی بوده و تعویض و جایگزینی آن با باتری جدید سخت تر است. قابلیت شارژ سریع در نظر گرفته شده برای باتری این گوشی از فناوری Quick Charge 2.0 پشتیبانی می کند. شارژر ویژه این گوشی 15 واتی بوده و طی 90 دقیقه باتری Samsung Galaxy S7 را بطور کامل شارژ می کند.

اثرات شارژ بیش از حد باتری سامسونگ S7

شارژ بیش از حد باتری و جدا نکردن گوشی از شارژر حتی پس از 100 درصد شدن شارژ همواره از گدشته جزو موارد آسیب رسان تلقی شده است. در گوشی های قدیمی، جریان انرژی حتی پس از تکمیل شارژ باتری ادامه می یافت. از این رو انرژی مازاد انتقال یافته منجر به بروز خرابی در باتری شده و میزان عمر آن را کاهش می داد. برخی افراد که بطور مثال در شب گوشی خود را به شارژر متصل کرده و صبح آن را جدا می کردند، با این اثر مخرب روبرو شده و معمولاً در کوتاه مدت مجبور به تعویض باتری می شدند. اما امروزه در گوشی های جدید، فناوری دیگری بکار گرفته شده که جریان انرژی را هنگام تکمیل شارژ قطع می کند. به همین دلیل، اثر مخرب شارژ بیش از حد باتری به اندازه گذشته نخواهد بود. با این وجود، همچنان این عمل می تواند تا حدودی منجر به بروز آسیب در باتری سامسونگ گلکسی اس 7 شود. حتی در حالت استندبای نیز فعالیت هایی در گوشی انجام می شود که نیازمند مصرف شارژ هستند. از این رو، تمامی گوشی ها در حالت آماده بکار نیز از شارژ باتری استفاده می کنند. هنگامی که گوشی متصل به شارژر بوده و شارژ باتری به 100 رسیده، اندکی از آن در حالت استندبای مصرف می شود. مجدداً جریان انرژی برقرار شده و شارژ را به 100 می رساند. اگر گوشی خود را بیش از حد شارژ کنید، این سیکل شارژ و دشارژ بارها صورت خواهد گرفت. همین مسئله مشخصاً منجر به بروز خرابی در باتری شده و عمر آن را کاهش خواهد داد. هرچند همچنان اثر تخریبی این فرآیند به اندازه گوشی های قدیمی نبوده و نیاز میست چندان نگران آن باشید. آموزش تعویض باتری سامسونگ Galaxy S7 در جهت تعویض باتری سامسونگ Galaxy S7 می توانیداز دستور العمل زیر های زیر استفاده نمائید: اولین نکته این است که پیش از عملیات جداسازی حتمابایستی شارژ باتری را به طورکامل خالی کرده و یا حداقل آن رابه کمتراز 25 درصد برسانید. باتری های لیتیوم یون امکان دارد به علت سوراخ شدن ویا ضربه دیدن دچار آتش سوزی یا همینطور انفجار گردند. درهنگام کار با دقت وهوشیاری کامل پیش بروید، چنانچه از فرایندتعویض باتری اطمینان کامل نداریداین کار رابه یک شخص ماهر بسپارید. چنانچه باتری شما باد کرده است توصیه می شود از عینک های محافظ بکارگیرید ،چراکه باتری های باد کرده ممکن است بسیار خطرناک باشند. این نکته راهم بیاد داشته باشیدکه بازکردن در جهت تعویض باتری  موجب ازبین بردن خاصیت ضدآب بودن آن میشود. مرحله ی اول: خاموش کردن گوشی و اعمال گرما اگر درب گوشی شما شکسته شده به کمک چسب نواری(پنج سانتی) آن را بپوشانید. تا مانع ازبیشتر شکسته شدن آن شود و همینطور درحین جدا سازی این عمل به شکل یک پارچه انجام گیرد. همانطورکه قبلاگفتیم،پیش از آن که درب گوشی تان را باز نمائید بگذارید. شارژ باتری به شکل کامل تخلیه شود یا به کمتراز 25 درصد برسد. این امر مانع رخ دادن حوادثی همچون انفجار و آتش سوزی خواهدشد. سپس خشاب سیم کارت و متعلقات آن را دربیاورید. سپس بسته گرمایشی iOpener را گرم نموده . و آن را روی کناره های پشتی گوشی تان تا 2 دقیقه قرار دهید.  امکان دارد لازم باشد شما این امرراچندین بار انجام بدهید تا گوشی گرم شود.





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: